Kreatív gyermek - Kézműveskedés otthon

Kreatív gyermek - Kézműveskedés otthon

Hétindító egyszerű papírjáték

2022. január 10. - Katica11

"Hétfőn még a fű se nő!"

 

- mondta anno középiskolai matematika tanárom, ezért hétfőn sosem írtunk dolgozatot és nem feleltünk. (De a hét többi napján bőven bepótoltuk a tanulnivalót!)

Ma én is így voltam. Lefagyott a lakat, nem tudtam kinyitni a kaput.

Befagyott az autó zárja, nem tudtam kinyitni az ajtaját.

Lefagyott az autó szélvédője, miután fújtam rá jégoldót, úgy tűnt jó lesz. Beülök a kocsiba, erre csupa jégvirág az ablak.

Nagy nehezen elindultam, de 2 km után bevillant, hogy valamit otthon felejtettem. Irány vissza.

Végül amikor kiszálltam az autóból, nagyon büdös, égett szag csapta meg az orromat. 

Szerencsére haza tudtam jönni.

De talán érthető, hogy ma már nem merek belefogni semmi extrába. Viszont készítettem egy cuki kukacot. 10 perc alatt készen lett. Még nektek is belefér a mai napba.

 

Kb. 6cm átmérőjű köröket rajzolunk különböző színű papírokra. Én egy kisebb konzervdobozzal rajzltam meg a köröket.

5  darabot hajtsunk félbe.

kukac1.jpg

Amelyik az arca lesz, azt nem hajtjuk félbe, de rárajzoljuk a szemeket és a szájat.

Kisebb átfedéssel ragasszuk egymáshoz a félbehajtott köröket.

Végül illesszük a helyére a fejet.

kukac2.jpg

Ilyen lett a CUKI KUKAC:

 

kukac3.jpg

Jó alkotást! Szép estét kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativgyermek.blog.hu/api/trackback/id/tr716809354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása